środa, 16 marca 2011

wśród dzielnych podróżników "Trzeciego Wieku" - czyli jak odkrywaliśmy "Skarby Maroka"

Deszczowo-wietrzna pogoda nie odstraszyła dużej grupy miłośników podróży zrzeszonej w Gdyńskim Klubie Podróżnika OM PTTK, którzy z wielką uwagą wraz z nami odkrywali "Skarby Maroka". Na wstępie w ramach "rozkręcenia atmosfery" przeprowadziliśmy mały quiz, w którym nagrodami były przewodniki turystyczne po słynnych miastach Europy. Gratulujemy wiedzy wszystkim szczęśliwcom, którzy je wygrali.  Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania za żywą reakcję na nasz pokaz oraz za wiele dodatkowych pytań wykazujących zainteresowanie tematem.
Szczególne podziękowania należą się jednej z uczestniczek, która bez zastanowienia odstąpiła wygrany przewodnik po Londynie pani, której wielkim marzeniem jest właśnie podróż do tego miasta. Ten spontaniczny i szczery gest sprawił, że pani wahająca się wcześniej "czy powinnam" i "że chyba już mi się to w życiu nie uda bo mój czas podróży minął" w jednej chwili zdecydowała - "no teraz to już nie mam wymówki.... po prostu MUSZĘ TAM POJECHAĆ". Takie momenty zawsze bardzo mnie wzruszają ;-)

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za przybycie i mam nadzieję, że.... do zobaczenia na marokańskim szlaku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...